Kutsutilaisuus Kirkkopalvelujen jäsenjärjestöille: Tulevaisuus ja palvelumuotoilu 26.11.2019

Aika: 26.11.2019 klo 10.00 – 15.30
Paikka:
Helsingin seurakuntayhtymän Seurakuntien talo, Engel Sali, Kolmas linja 22 B

Miten tulevaisuus haastaa meitä? Mitkä muutokset vaikuttavat meihin eniten? Kuinka Kirkkopalvelut voi parhaiten olla jäsentensä tukena tulevaisuuden palvelujen kehittämisessä?

Tule keskustelemaan, kuulemaan, vaikuttamaan sekä oppimaan asiakaskokemuksesta ja palvelumuotoilusta järjestötoiminnan kehittämisessä. Työskentelyämme johdattelevat Futurelabin asiakaskokemuksen ja palvelumuotoilun asiantuntijat.

Päivän aluksi avaamme Kirkkopalvelujen jäsenhaastattelujen tuloksia sekä palvelumuotoilun prosessia. Case-esimerkin avulla saat näkemystä myös oman asiakaskokemuksen ja palvelumuotoilun hyödyntämisen ja järjestön oman toiminnan kehittämiseen.

Päivän kouluttajina toimivat Futurelab Finlandin toimitusjohtaja Kari Korkiakoski ja palvelumuotoiluja Tuija Rötkö. Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Palvelumuotoilija Tuija Rötköllä on myös parinkymmenen vuoden kokemus alalta. Lisätietoa kouluttajista: https://www.futurelab.fi/tekijat-2/

Tilaisuus on maksuton sisältäen kahvit. Lounas on omakustanteinen. Mahdollisuus myös etäosallistumiseen verkon kautta.

Kutsua saa jakaa koko henkilöstölle. Tervetuloa isommallakin joukolla!

Ilmoittautumiset tämän linkin kautta 19.11.2019 mennessä.

Eija Kilgast eija.kilgast@kirkkopalvelut.fi puh. 040 6602 964.

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA!

Hannu Harri, Kehitysjohtaja

Eija Kilgast, Varainhankinnan suunnittelija

Engel-sali, Kolmas linja 22, Helsinki