Kirkkopalvelut hanke- ja kehittämiskumppanina

Hankkeilla kehitetään maailmaa ja rakennetaan sosiaalisesti oikeudenmukaista yhteiskuntaa. Tarjoamme jäsenjärjestöillemme ja muille kiinnostuneille sosiaali- ja koulutusalan hankkeiden kehittämistyötä innovatiivisesti ja vahvaan omaan osaamiseen perustuen.

Tavoitteemme on hanke- ja kehittämistoimintamme avulla koota yhteen erilaisia toimijoita, jotka pyrkivät edistämään yhteistä hyvää ja vastaamaan kirkon ja yhteiskunnan tarpeisiin. Kehitämme ja tuotamme uusia toimintamalleja, osaamista, palveluja, tuotteita ja materiaaleja.

Kirkkopalvelujen omat hankkeet liittyvät useimmiten yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen sekä sosiaali- ja diakoniatyön kehittämiseen. Hankkeemme keskittyvät heikommassa asemassa olevien väestöryhmien aseman parantamiseen, päihde- ja riippuvuustyön kehittämiseen, koulutuksen kehittämiseen, kansainvälisyyteen ja vanhustyöhön.

Tutustu hanke- ja kehittämistoimintaamme:

Toimimme kumppanina hankeyhteistyössä

Oletko kiinnostunut hankeyhteistyöstä?

Tarvitsetko konsultaatiota ja kokemusasiantuntijuutta? Etsitkö yhteistyötahoja? Lyödään voimat yhteen!

Haluatko ilmiantaa hankeideoita?

Pyöriikö mielessäsi jotain, mitä voisi kehittää hankeyhteistyönä? Haluatko kehitellä ja testata ideaasi yhteisvoimin? Lähesty rohkeasti ja ilman isoja kynnyksiä.

Tarvitsetko hankekoulutusta?

Oletko kiinnostunut saamaan itsellesi tai työyhteisöllesi koulutusta tai sparrausta hankkeiden eteenpäin viemiseen? Ota yhteyttä! Kartoitetaan yhdessä tarpeitasi lähemmin.

Avaa tästä Kirkkopalvelujen kehittäminen ja hankkeet -esite

Tilaa Kirkkopalvelut ry:n hankkeiden uutiskirje

Kiinnostuitko hanke- ja kehittämistoiminnastamme? Tilaa uutiskirje

Kaikissa hankkeisiin liittyvissä kysymyksissä sinua palvelee:

Mari Tuomainen
Johtaja