Kirkon kentän johtajille ja esihenkilöille suunnattu Kirkon johtamisforum järjestetään Tampereella Hotelli Tornissa tammikuussa 2025.

Kehity itse ja kehitä kirkon johtamista

Tapahtuman ohjelmaa suunnitellaan parhaillaan ja se ilmestyy näille sivuille viimeistään toukokuussa 2024.

Tapahtumainfo

Osallistumismaksu tarkentuu myöhemmin

Majoitusmahdollisuuksista ja hotellista varatuista huonekiintiöistä kerromme myös tällä sivustolla myöhemmin.

Järjestämme tapahtumaan myös materiaalinäyttelyn.  Näyttelyn järjestelyistä ja pöytien varaamisesta täydennämme myös tiedot mahdollisimman pian.

Joustavat peruutusehdot:

• Osallistumisen voi perua kuluitta viimeistään kaksi viikkoa ennen tapahtumaa: koulutukset@step.fi
  • 7-13 päivää ennen tehdyistä peruutuksista toimistokulut 50e ja muut mahdolliset kulut (myös sairastapauksissa).
  • Jos peruutus tapahtuu myöhemmin kuin 7 päivää ennen koulutusta tai jätetään tekemättä, veloitamme koko osallistumismaksun.
  • Lääkärintodistuksella todennetuissa sairaustapauksissa perimme 50e toimistokuluja ja muut mahdolliset kulut.
  • Esteen sattuessa toinen henkilö voi osallistua koulutukseen, jolloin emme peri peruutusmaksua.

Lisätietoja Kirkon johtamisforumista
Margit Peltovirta