Tule töihin yhteisen hyvän työmaalle!

Oletko hyvä tyyppi vailla uusia haasteita ja sitä oikeaa työyhteisöä? Jos näin on, niin meillä saattaa olla sinulle sopiva tehtävä!

Jos tällä hetkellä ei ole sinulle sopivia avoinna olevia paikkoja, voit täyttää avoimen hakemuksen täältä ja liittyä Talent Communityymme.

Kirkkopalvelut ry on hyvinvointi- ja koulutuspalvelujen tuottaja, hyväntekeväisyystoimija sekä seurakuntien ja kristillisten toimijoiden valtakunnallinen yhteistyö- ja palvelujärjestö. Kirkkopalvelut tarjoaa STEP-koulutuksessa ammatillista koulutusta vuosittain 3500 opiskelijalle. STEP-koulutus on Suomen suurin vapaan sivistystyön tarjoaja, jonka lyhytkursseihin osallistuu tuhansia opiskelijoita joka vuosi. Valona-hyvinvointi palvelee lastensuojelu- ja vanhuspalveluilla. Organisoimme Yhteisvastuukeräyksen sekä Kotimaanapu-, Ruoka-apu.fi- ja Vapaaehtoistyö.fi-palvelut. Lisäksi järjestämme Kirkkopäivät ja Tiekirkko-toimintaa. Meillä on monipuolista hanke- ja kehittämistyötä. Kirkkopalvelujen omistama Sacrum-Kotimaa Oy on merkityksellisen median tuottaja. Se tarjoaa myös virka-asuja ja kirkkotarvikkeita sekä kirjat seurakuntien kaikille työaloille.

Kirkkopalvelut-konserni työllistää 444 työntekijää ja sen jäseninä on 294 seurakuntaa, 59 järjestöä ja 22 opintojärjestöä (maaliskuu 2023).

Kirkkopalvelujen liikevaihto vuonna 2022 oli 37,5 miljoonaa euroa.