Pia Kokko viestintäsuunnittelijaksi Kirkkopalveluille

Filosofian maisteri, BA Pia Kokko on nimitetty Kirkkopalvelujen viestintäsuunnittelijaksi 1.9.2020 alkaen. Ennen tehtävään siirtymistään Kokko on työskennellyt muun muassa digitaalisen median yrittäjänä ja kulttuurisen moninaisuuden läänintaiteilijana sekä toiminut useissa erilaisissa viestintä-, kulttuuri- ja yhteiskunnallisen alan tehtävissä Suomessa ja Keski-Euroopassa.

Viestintä- ja tapahtumatiimissä hän vastaa Kirkkopalvelujen eri palvelualueiden, tapahtumien ja kampanjoiden ulkoisen viestinnän toimenpiteiden suunnittelusta, kehittämisestä ja toteutuksesta.

Pia Kokko on etsimämme osaaja kymmenpäiseen viestintä- ja tapahtumatiimiimme. Ensi töikseen hän sai vastuulleen 23.9. lanseerattavan uuden Vapaaehtoistyö.fi-palvelun mediaviestinnän suunnittelun toimittajasuhteineen.
Työstämme tiimissämme paraikaa kuumeisesti skenaarioita ensi vuodelle, kuten #yhdessä2021-keskustelutapahtumalle Oulussa ja Yhteisvastuukeräykselle. Korona asettaa tapahtumatuotannolle, keräysten toteutukselle ja virtuaaliviestinnälle uusia haasteita taklattaviksi. Onneksi saimme Pian vahvistukseksi riveihimme”, kertoo viestintäjohtaja Leena Piirto.

Leena Piirto
viestintäjohtaja