Kirkkopalvelut mukana SuomiAreenassa 11. ja 12.7.2022

Yhteisvastuun asiantuntijapaneeli 11.7.2022

Yhteisvastuukeräyksen asiantuntijapaneelissa SuomiAreenassa 11.7.2022 ovat keskustelemassa arkkipiispa Tapio Luoma, Helsingin kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Fatim Diarra, Suomen sosialidemokraattisten nuorten puheenjohtaja Pinja Perholehto ja Turun yliopiston professori Niina Junttila etsivät tekoja nuorten hyvinvoinnin konkreettiseen tukemiseen. Keskustelua juontaa MTV Uutisten toimittaja Jaakko Loikkanen.

Voit seurata paneelikeskustelua suorana 11.7.2022 klo 16.00-16.45 tästä linkistä: https://www.mtv.fi/sarja/suomiareena-10003188/nuorten-halyttava-ahdistus-nyt-on-ratkaisujen-aika-1624077

Yhteiskunnallisen SuomiAreenan festivaalin ohjelmaa voit seurata paikan päällä Porissa maksutta viikon ajan. Voit katsoa kaikki keskustelut suorana tai tallenteena MTV Katsomossa (mtv.fi sekä MTV Katsomo -sovellus). Päivän lavaohjelmat eivät näy MTV3-kanavalla, mutta illan politiikkaohjelmat voit katsoa suorana myös kanavalta aina klo 20 alkaen.

Lue lisää paneelista tiedotteesta

Erilainen mingle: kuka olet köyhä 12.7.2022

Erilainen mingle on osa SuomiAreenan ohjelmaviikkoa. Tapahtumaan on kutsuttu työelämän ulkopuolella olevia sekä vaikuttajia keskustelemaan köyhyydestä. Kirkkohallitus sekä kymmenen muuta toimijaa järjestävät jo kuudennen kerran kohtaamistapahtuma Erilaisen minglen osana SuomiAreenaa. Kirkkopalvelut on tapahtumassa mukana Osallistava yhteisö hankkeen näkökulmasta.

Erilainen mingle SuomiAreenassa tiistaina 12.7.2022 kello 16-18 Keski-Porin kirkossa (Hallituskatu 1 a, 28100 Pori). Tapahtumaa ei striimata. Tapahtuma on maksuton. Lisätietoja

SuomiAreenan verkkosivulle