Lauluja meiltä ja muualta – Suora lähetys Laulun voima -yhteislaulutilaisuudesta Seinäjoelta ma 13.11.!

Kirkkopalvelut ovat mukana mahdollistamassa maanantai-iltana 13. marraskuuta Lakeuden Ristissä Seinäjoella järjestettävää laulutapahtumaa. Suora lähetys Yle Radio 1:ssä ja Yle Areenassa.

Yhdessä laulettavat laulut on valittu Yle Radio 1:n nettiäänestyksen perusteella. Lauluja toivoneet kertoivat myös toivekappaleisiinsa liittyviä muistoja, jotka saattavat liittyä lapsuuteen tai elämän käännekohtiin. Laulun voima -tapahtumassa lauletaan esimerkiksi Pikkulintu riemuissaan, Suomalainen rukous ja Sininen ja valkoinen.

Laulun voima -yhteislaulutilaisuuteen ovat kaikki tervetulleita.

Yhteislauluillan juontaa Yle Radio 1:n kuuluttaja Timo Teräsvuori. Osallistujia laulattavat Armit-kuoro johtajanaan Pirjo Kotkaniemi ja Etelä-Pohjanmaan mieslaulajat johtajanaan Kristian Heberg. Kuorojen ja kanttoreiden lisäksi laulua tahdittavat Seinäjoen kaupunginorkesteriSanoosa ja Maria Väinölä, urut.

Yle Radio 1 ja Yle Areena välittävät tilaisuuden suorana lähetyksenä klo 18–19.15. Radioinnin vuoksi yleisöä pyydetään tulemaan paikalle hyvissä ajoin, mielellään viimeistään klo 17.45.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy!

Lisätietoja:

Seinäjoen alueseurakunnan kanttori Tuija Niemistö, tuija.j.niemisto@evl.f, puh. 046 921 6196
Kirkkopalvelujen kehityspäällikkö Jari Kupiainen, jari.kupiainen@kirkkopalvelut.fi, puh. 040 355 1614
Yle Radio 1:n vastaava tuottaja Anna Simojoki, anna.simojoki@yle.fi, puh. 040 868 2661

Laulun voima -yhteislauluilta:

Aika: Maanantaina 13.11.2023 klo 18.00, suora lähetys Yle Radio 1:ssä ja Yle Areenassa klo 18.00–19.15.
Paikka: Lakeuden Risti, Koulukatu 24, Seinäjoki
Tilaisuuden järjestäjät: Seinäjoen seurakunta, Kirkkopalvelut, Yhteisvastuukeräys ja Yle Radio 1

Kuuntele suora lähetys Yle Radio 1:ssä
Katso videolähetys Yle Areenasta (linkki saatavissa myöhemmin)