Mikael Pentikäinen Kirkkopalvelut ry:n hallituksen puheenjohtajaksi

Kirkkopalvelut ry:n valtuusto valitsi kokouksessaan 8.12.2017 Kirkkopalvelut ry:n uuden hallituksen. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Suomen Yrittäjät ry:n toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen (MMM).

Muut uuden hallituksen jäsenet ovat Alavuden seurakunnan johtava diakoniatyöntekijä Maija Hietaniemi, kirkkoneuvos Pekka Huokuna, Rovaniemen seurakunnan hallintojohtaja Antti Jääskeläinen, dosentti Kaija Majoinen, Nuori Kirkko ry:n johtaja Sami Ojala, seurakuntaneuvos Risto Rasimus sekä Vantaan kaupunginjohtaja Ritva Viljanen. Uusi hallitus aloittaa toimintansa 1.1.2018 ja sen toimikausi kestää vuoden 2021 loppuun.

− On suuri ilo olla mukana rakentamassa kirkkoa Kirkkopalvelujen kautta sen jäsenten kanssa. Kirkkopalvelut tekee tärkeää työtä monella rintamalla suurten muutosten keskellä. On hyvä nähdä, että muuttuva maailma tarjoaa Kirkkopalveluille myös paljon uusia mahdollisuuksia, Mikael Pentikäinen sanoo.

Lisätietoja:

johtaja, Kirkkopalvelut ry