Varainhankintapäivä 11.4.2019

Tervetuloa Kirkkopalvelujen varainhankinnanpäivään 11.4.2019 Järvenpäähän kuulemaan ja oppimaan uutta sekä verkostoitumaan.

Miten voisimme jakaa varainhankinnan osaamista? Miten me kristillisinä toimijoina pärjäämme varainhankinnan kilpaillulla kentällä? Mitkä ovat vahvuutemme ja mitkä haasteemme? Löytyisikö yhteistyöstä synergiaetuja?

Iltapäivän osuudessa kuulemme varainhankinnan superammattilaisen, Salla Saarisen inspiroivan luennon ja tuoreimmat vinkit aiheesta; ”Kuinka pyydän lahjoituksia ja kuinka kiitän lahjoittajia”. Päivän päätteeksi Jaakko Kaartinen kertoo työvälineestä Insight360, jolla potentiaalisia lahjoittajia voidaan tavoitella.

Ilmoittautuminen 1.4.2019 mennessä sähköisellä lomakkeella.  Seminaari on tarkoitettu Kirkkopalveluiden jäsenjärjestöille. Lue lisää tapahtumasta.

Lisätietoja

Eija Kilgast, varainhankinnan suunnittelija, p. 040 660 2964, eija.kilgast@kirkkopalvelut.fi